LITE LAGOM ONORMAL!

Ja, jag kan ju inte vara som alla andra, det är ju tråkigt. Så det onormala jag tänker syssla med nu är att hylla mina svärföräldrar. Varför? Jo mina underbara omtänksamma svärföräldrar har köpt en "ny" bil till mig (oss, enligt mannen, men det är jag som kommer att köra den, så, min). Den nya bilen är tystare, antagligen mer bensinsnål, nyare, gått mindre och skramlar inte som den jag kör idag. Kunde inte bli bättre nu när jag ska pendla till Eslöv hela sommaren. Dessutom är det en snygg mörkgrå färg på den. Nu ska jag bara hitta tid för att städa ur min gamla bil så att vi kan sälja den. Barnen var så ivriga att få ta en tur i mammas nya bil, och jag tror de gillade den för de tyckte att jag körde en alldeles för kort runda med dem. Jag borde fortsätta att läsa om dagordningsteorin, men jag tror jag ska sätta mig och läsa bilmanual och komma underfund med de mest enkla grejor som hur man sätter på vindrutetorkare och annat roligt. Så ett jättetack till mina svärföräldrar, som är så omtänksamma och ändå ger lite motstånd och lite att tugga på ibland så att det inte blir tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0