Krisen är inte över!

Mannen fick snällt beställa ny box, ny parabol och förlänga abonnemanget hos Viasat. Hade hoppats på en avi idag, men nej. Posten gör inte som jag vill. Det är dock inte så krisigt på barnsidan som jag var rädd för att det skulle bli. Kanske har de förstått att det inte hjälper att tjata på oss, eftersom vi faktiskt inte kan göra något åt saken. Jag har däremot börjat gå och lägga mig kl 21.30 och då gått och väntat på att klockan kan bli så mycket att man kanske kan gå och lägga sig.
Jag som aldrig tittade på Tv förr har helt glömt vad man gör på kvällarna när det inte finns en Tv.

Idag är det vår! Jag har hittat utslagna krokusar i rabatten och det har varit riktigt varmt och skönt.
Hade opponering på varandras arbeten idag i skolan. Vi trodde vi skulle bli sågade  av vår handledare, men nej, vi var enda gruppen som klarade sig utan kompletering. Vi var snabbt färdiga med, så jag hämtade Elias lite tidigare idag. Kändes inte helt bra att skicka honom till skolan med den hostan han ligger inne med, men vad gör man? Han har redan varit hemma en vecka och jag märker att han blir bara tröttare av att vara hemma och inte göra någonting. Kom ner på fritids och fick en glad överraskning. Hans hosta verkar vara bortblåst. Så skönt!

Var duktig igår och fick iväg två av mina tre kompleteringar för missade föreläsningar och annat.
Idag känns som en bra dag att skriva och få iväg den tredje, eller?! Kanske ska vänta tills ikväll när barnen lagt sig och jag bara går och väntar på att klockan kan bli 21.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0