Nytt år och nya förhoppningar.

Idag är en bra dag och för att vara en tisdag är den extrembra.
Jag hatar i vanliga fall tisdagar.
Fick tillbaka tentan vi gjorde innan jul och jag var väldigt tveksam till om det hade gått vägen.
Ska ärligt säga att jag inte öppnat en bok, och borde kanske inte klara den, men det gjorde jag.
Många av oss var dock milt sagt något förbannade eftersom vissa hade fått sina tentor redan igår.
Nåja, vår föreläsare som vi haft genom hela kursen bad om ursäkt för detta idag.

Nu på måndag börjar den nya kursen och jag och många med mig hoppas på en bättre föreläsare.
Vi har det lite mer blandat denna kursen, förra var det bara Anne och hon var inget bra. Det är alltid
intressant när en ny kurs drar igång och den här låter lite spännande, lite blandat. Vi har ett större fördjupningsarbete
som jag tror ska göras i grupp och hoppas i så fall att man får sätta ihop grupperna själva, annars kan det bli riktig katastrof.

Elias började på sin simskola igår och tyckte det var riktigt roligt. Ska bli kul och se hur snabbt det här går och hur långt han kommer. Andreas kom på att det var ju bra, för han kunde ju passa på att simträna samtidigt.
Jag ställde mig på min wii bräda för första gången på allvar idag, får se hur det känns i morgon i kroppen.
Jag både cyklade, sprang och rockade ringar. Det är inte så lätt som det låter det där med rockringar. Hoppas det tar på midjan.
I morgon kommer 20 kubikmeter ved som ska floas, så då blir det träning på annat sätt, eller en knäckt rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0