Ryggskott.

Jo, det här var ju spännande. Jag kan verkligen inte göra någonting!
Tvätthögen växer och jag kan inte göra något åt det. Det behöver dammsugas, glöm det.
Dottern får nog nöja sig med mackor till lunch, för jag orkar inte stå så länge att jag kan laga något, så det blir väl mackor till mig med.
Alexandra spillde ut mitt kaffe i går, ochdet blev ett himla liv när hon skulle torka upp det. Kan säga att det var något frustrerande, men fick mig också att inse att jag kanske curlar mina barn en aning för mycket.

Var på ryggakuten igår, och naprapaten tänjde, bände och vred på mig. Otroligt hur rörlig man är trotts allt.
Nåja, vi får hoppas att helgen tar udden av det här tramset. Att inte kunna röra sig innebär också att jag inte kan ta mig till skolan, vilket innebär en bunt kompleteringar som jag känner att jag inte har tid med.
Ska försöka läsa lite idag i alla fall,om min dotter tillåter det. Jag sätter mina gruppmedlemmar i skiten med. Har missat 2 intervjuer till vårt stora grupparbete, nå, jag får väl ta igen det genom att skriva desstu mer.

Vi hade tänkt att åka och bowla med barnen i helgen, men det sket sig. Nåja, det kommer fler helger. Det som är mest irriterande är att jag inte ska eller kan sitta. Det blir problem när jag ska äta och jag kan intesätta mig vid den stora datorn och jag kan inte köra bil. Jag är fånge i mitt eget hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0