Oh my god!

Ja det kan man lätt säga som sammanfattning på dagens melodifestival!
Svenskar är visserligen kända utomlands som sexuellt fria och medvetna och vi är bäst i världen på jämställdhet och bla bla bla. Jag är inte lika konservativ när det gäller sex som jag kan vara på andra områden, men nu är gränsen nådd. Män skall icke klä sig i spetskalsonger och knallrosa chapps!
Jag fick dessutom lite problem med att förklara för barnen att Babbsan är man och bara har klätt ut sig.
Dottern tyckte dock att det var fin i sin rosa klänning och hår.
Jag tyckte ju inte låten var något vidare. Det var tills jag hade hört resten. Blev nästan lite besviken över att den inte gick vidare.
Gode gud, låt det bli bättre nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0