Dimma.

Har bara vandrat runt med en konstig känsla hela dagen. Som i en dimma. Har liksom inte tagit mig för någonting.
Satte mig och gjorde alla viktiga samtal. Alla var väldigt hjälpsamma.,sen blev det ett bad innan jag körde in till stan för att gå till begravningsbyrån. Märkligt att det är helt gratis att födas, men svindyrt att dö.
Sen blev det lunch och en promenix på stan. Sonen ringde och frågade om han fick följa med en kompis hem, och det fick han och dottern har varit ute och lekt och kom precis in. Kanske ska börja göra lite mat.
Dottern måste i ett bad i kväll innan hon ska sova. jag borde oxå gå och lägga mig tidigt för i morgon blir en tuff dag. Ska upp på sjukhuset och hämta pappas saker och sedan ska jag upp i hans lägenhet och börja röja.
Tack gode någon att Sara-johanna följer med.

Kommentarer
Postat av: josefina ersing

Åh vännen...

Vad glad jag är att SaraJohanna följer med dig..

Tänker på er...



Kram

2010-10-07 @ 20:42:25
URL: http://tesslan6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0