Håll er väck!

Det går framåt. Bättre och bättre dag för dag. Energin fortsätter att växa. Jag är dock fortfarande halvdöv och ögonen ser ut som om jag gråtit hela dagen, och luftrören låter som om jag rökt och druckit JD i allt för stor mängd i allt för stort antal år. Men jag lever och orkar göra något. Känner mig töntigt pånytt född!
Så alla jävla bakterier och virusar håll er väck!

Dotterns ögon är inte heller helt bra, så nu medicinerar 3/4 av familjen antibiotikadroppar i ögonen. de svider lite grann, men det går över rätt snabbt. Jag har bara problem med att hälla saker i mina ögon, så mannen får hälla på mig. I dag gjorde han det först på dottern som tycker att det är rätt hemskt. Vi tog död på det hemska för hennes del genom att låta henne sitta och hålla min hand. Må tro hon kände sig stor. Hon var jätteduktig!

I morgon ska jag på klädpartyhos en kompis och drar med mig en annan vän som drar med en vän.
Det är ett märke jag inte har kollat in innan, mer än på nätet. Jag är inte jätteimpad, men tyvärr är jag rädd att dottern kommer att bli det, och barnen måste följa med eftersom mannen inte är hemma.
Såg på facebook nu att min kompis dotter är sjuk, så nu vet jag inte. Som sagt var basiller och annat skit ska hålla sig väck ifrån mig. Onödigt att utsätta sig i onödan när jag nu inte änns är frisk ännu.
Jag får väl en rapport i morgon om hur det är med det lilla livet.

Blev duktigt besviken när jag kom hem idag och inser att det inte finns en tenta i min brevlåda. Vill inte vänta längre! Kommer väl i morgon då, så får vi se hur besviken jag är då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0