Nytt år osv.

Så var nyår avklarat. Huset var städat och barnen hade roligt.
Jag stod i köket mest hela dagen, men ja trivdes rätt bra med det.
För en gångs skull var det klart väder och man såg fyrverkerierna väldigt tydligt, det var trevligt.
Som vanligt blev det väldigt mycket barn på nyår. Mina barn var glada över att få träffa sina kompisar från halland igen. Jag önskar att deras mamma tog tag i sitt bilkörande så att de kan komma och hälsa på lite oftare.
Jag hoppas att hon naturligtvis tar sig upp till sommarstugan ändå så vi kan få entrevlig vecka där i sommar tillsammans. Mycket jag vill ska hända under det nya året, vi får väl se vad det blir av det.
Jag hoppas jag pallar skolan och klarar mina tentor, kanske skulle sätta igång med den jag har liggandes?
ja, ja, i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0