jag och min bräda

Julen är över och jag borde en massa saker igen. Vill ni ha en lista? Beställa kursböcker, plugga så jag kan skriva min del av historien om Benjamin, komma på vad vi ska ha till förrätt och efterrätt på nyår, umgås med barnen, ha sex med mannen, nej förresten, han fick sitt häromdagen. Det är jag och min bräda nu. Vi ska bli riktigt tighta, precis som resten av mig.
Vi fick ju ett WII i julklapp och min julklapp till mig själv blev en balanceboard. Baktanken var att jag ska få min man att sluta tjata på mig om att gå till gymmet. Jag ska dessutom försöka få honom upp på brädan.
Annars fick jag ett tjog handdukar och ett plåtställ. Barnens presenter orkar jag inte rabbla upp, för det var som vanligt förmycket, fast vi drog faktiskt ner på det i år.
det var en väldigt trevlig jul. Juldagen blev ganska lugn med en del wiispelande. Annandagen hade vi middag för svärföräldrar och mannens mormor och morfar. Det blev lite spelande för barnens farfar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0