Ny energi!

Våren är här och med den lite ny energi!
Vilken start det blev!
Förra helgen fick barnen flytta upp en våning till var sitt rum, och de stormtrivs!
Detta innebar att jag fick ett rum som jag kan sitta och plugga i. Jag ska bara ha en bokhylla och något annat än en pinnstol att sitta på, så är jag nöjd.
I eftermiddags lugnade blåsten ner sig och mannen satte upp paviljongen på altanen, som är rengjord och oljad.
Möblerna är oxå rena och oljade.

Lillkillen börjar bli stor och fyllde 7 år i fredags. Så vi har överlevt en middag i fredags med de allra närmaste och kalas på busfabriken i lördags. På kvällen var vi bjudna på middag, och det var skönt att slippa laga mat den kvällen kan jag säga, dock är det två kvällar som det blivit sent för barnen, men inga problem att få dem i säng i kväll.
Jag har inte fått njuta så mycket av det fina vädret, jag har suttit inne och skrivit på en uppgift som ska vara inne på tisdag. Känns som att den blev väldigt rörig så jag får nog ta en titt på den i morgon. Annars kommer morgondagen att bestå av att läsa böcker, som är så där lagom intressanta. Oj, glömde nästan, vi har ju en gruppuppgift oxå som jag måste titta lite närmre på, suck. Känns som att för min del kan det lika gärna regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0