Frågestund.

Frågestund är något som jag har fått införliva i min vardag.
Jag har nämligen 57 instuderingsfrågor som jag ska besvara. Inte för att jag måste, utan för mitt eget bästa.
Om ni går på alla föreläsningarna och gör instuderingsfrågorna så ska ni inte ha några problem med att klara tentan heter det från våra lärares håll.
Nä, det vore väl fan när du är tvungen att läsa 20 sidor i en bok för att kanske kunna lista ut vad det är det frågas efter. Varje fråga tar 1-1,5 h att besvara.
Sen inser jag att jag kommer att få försöka korta ner mina svar oxå, för de är för långa.

Mannen är fortfarande fast i en låtsasvärld kallad Evony. Nu har han startat ett konto i sonens namn så att han kan bli starkare och erövra fler städer, eller vad fan det nu går ut på.
Hans snälla pappa var här och mätte i trappan härom dagen. Det betyder att han ska börja görs vårt nya trappräcke. Så i går tog jag en pause i pluggandet och satte mig och skrapade bort lim i trappan. Evighetsgöra.
Tänkte att det kunde få mannen att vakna och inse att det är rätt bra om vi har den biten färdig, så att vi kan fixa hela trappan på en gång, men nej. Han ignorerar fullständigt.

Idag har jag självstudiedag, så nu ska jag sätta mig med mina älskade frågor igen.
Sen ska jag på 4 årskontroll med dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0