föreläsningar och cirkus.

I går hade jag min första föreläsning. Den handlade lite om vad en socionom gör och är.
Jag höll som vanligt på att somna. Jag har jättesvårt att sitta rakt upp och ner och bara lyssna.
Även om jag antecknar och har mig så blir det problem. Vanesak hoppas jag.

Det var dotterns födelsedag igår, och vi var på cirkus.
En liten familjecirkus som var underbar. Gift par och deras 6 barn.
Jag fastnade mycket för värmen inom familjen. De verkade ha så kul.
Dessutom slängde de ur sig lite mer vuxna skämt som var riktade till föräldrarna.
Barnen var helförtjusta. De älskade clownen.
Som barn kom jag ihåg att jag tyckte clowner var mest pinsamma, men även jag tyckte de här var roliga.
Så, har ni lite yngre barn och cirkus Bambino kommer till era trakter, ta familjen och gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0