Nej, nej, nej!

Jag trodde jag skulle börja gråta igår när jag fick vårt "färdiga" grupparbete skickat till mig. Då var det redan inskickat till opponentgruppen med.
Där var ett diagram som satt på fel plats, på ett par ställen blev det så att halva texten som hörde till ett diagram kom på nästa sida, och det var meningar som inte var avslutade. Överhuvudtaget var språket bedrövligt, och mina texter var ganska hårt åtgångna.
Jag vet att jag inte kan gnälla för mycket, för jag kunde gjort det själv, men ddet var inte kul att se.
Tjejen som hade gjort det sista hade nog inte läst igenom det innan hon skickade det, utan efteråt.
Det kom nämligen ett mail senare där hon berättade att hon upptäckt att det inte såg så bra ut.
Känns inte så kul att behöva gå till skolan och få kritik på detta idag.
Den grupp som vi ska oppnera på har ett skitsnyggt arbete, och jag kan inte hitta ett fel som de själva inte upptäckt och lagt in i texten.
Det finns verkligen bättre och sämre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0