Jag borde.....

Jo, jag borde varit färdig med mitt paper, men det är jag inte
Jag borde plugga till tentan på fredag, men har inte börjat.
Det blir lite mycke i mellan åt.
Fick ändå en hel del skrivet i går, ska bara knacka i det i datorn oxå.
Problemet är att jag inte är riktigt nöjd själv, men jag vet också att jag är bra på attsätta för höga krav på mig själv. Så jag tänkte att jag skulle försöka bli färdig till i eftermiddag, när jag har sista handledningen, sen är det innlämning på onsdag. Måste vara klar i kväll i vilket fall som helst så att mannen kan ta med papret till jobb och kopiera det, så det är väl inte mycket att be för, utan bara att sätta igång. Ska bara äta frukost först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0