Det var det.

Gjorde min omtenta idag. Det kunde gått bättre , men jag hoppade inte över några frågor.
Har kommit på en fråga som de kommer att skratta gott  åt mitt svar på. Nåja, så länge jag inte hamnar under de poäng jag hade förra gången så är jag glad. Jag får väl rikta in mig på den 17 feb när det är uppsamling.
Jag var inte den enda som tyckte att vi haft för lite tid på oss i och med vårt paper.

Sonen har fått en hemsk hosta och mannen är bakfull. Jag var skitförbannad på honom av andra orsaker idag,  och han frågade mig om jag skulle fortsätta att vara sur. Jag går väl inte och frågar honom om han ska fortsätta att vara skittråkig och bara ligga på soffan. Själv är jag så uttråkad att jag inte vet vad jag heter.
Jag har nog glömt vad man gör när man inte sitter med näsan i en bok. Märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0