Bullbak och paperläsning

Jag tog mig två dagar hos en vän utanför Halmsta tillsammans med dottern. Lördag och söndag tillbringade vi innomhus i ett mysigt minihus med regnet ösandes ner utanför.'
Vi hade jättemysigt. det blev bullbak där med. Nu i veckan har jag läst paper och försökt bedömma dem.
det är inte lätt, särskilt inte när jag vet hur dålig jag är på att ta kritik.
Idag har jag varit jätteduktig. Jag har gjort färdigt bedömningarna, gjort av med studiebidraget, bakat bullar och tvättat. Barnen blev lite besvikna över att de inte fick vara med och baka, men oj vad mycket lättare det går när de inte är hemma. Imorgon får jag reda på om de andra tycker att mitt paper är så dåligt som jag tycker.
Hoppas jag får resultatet på tenta nr 2 då med. Vi skulle haft det förra onsdagen. Har man inte klarat den så börjar det bli ont om tid att plugga. får vi inte resultatet förrän på måndag så har vi omtenta på fredag och då ska även kompleteringarna på papret vara inne. Det är bara att låtsas som om man inte har någon familj och att det finns 35 timmar på ett dygn.

Kommentarer
Postat av: josefina ersing

tack för en jätte trevlig helg gumman!! Ser verkligen fram emot nyår :)

kram!

2009-11-26 @ 07:35:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0