vilse i dagarna.

Har varit totalt vilse i dagarna. I fredags var jag först helt övertygad om att det var torsdag, och senare på kvällen ville jag ha det till måndag.
Ja ja.
Mannen har farit rundor som vanligt i helgen.
Han har varit hos nån arbetskamrat och hjälpt till med ett altanbygge, och sedan snickrat ihop ett golv till en kompis balkong.
I går kväll var det lite minifest här hemma, med lite vänner.

I dag har jag varit och köpt mannens födelsedagspresent. Var på ett ställe däe servicen brukar vara katastrofal, men inte denna gången. Jättetrevlig säljare. Jag hoppas mannen blir nöjd.

Jag har oxå varit duktig. Jag har rensat rabatter, och skrapat lim från trappan.
Vi har rivit väck heltäckningsmattan som låg i trappan. Den var limmad, så nu är det bara att skrapa. Lagom bekväm arbetsställning i en trappa.
Nu ska jag snart lägga barnen och sedan sätta mig i badet och läsa om Falun gong.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0