Faitytail

Grattis till den norske gullegutten som vann esc igår.
Han är söt och har en helt otrolig utstrålning på scen.
Låten lär jag spela sönder på en vecka så bra som den är.

I dag har jag hackat mig fördärvad. Tre stora sallader blev det och tre olika såser till.
Vi bestämde på förmiddagen att vi skulle sitta utomhus, så mannen gjorde i ordning altanen.
Vi satte dit ett bord till och dynor på alla stolarna. Parasollet över det bordet som inte stod i paviljongen.
Mannen har skruvat sönder vår stora terrasvärmare så att den går in under paviljongtaket, det var väldigt skönt att sitta där. Det blev riktigt bra, och alla tyckte om mina sallader.

Av sina föräldrar fick mannen en robotdammsugare. Ni vet, en sån som går av sig själv. Det tog jag som en pik, men det fick jag minsann inte göra. Jag är lite nyfiken på hur bra den verkligen är. Är den bra så kommer jag att älska den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0