Kanske ändå.

Vi var ett par stycken som hade en genomgång med vår mattelärare
inför högskoleprovet på lördag. En massa bra tips.
Provade att göra ett NOG prov och använde mig av hans tips och tricks. Jag struntade visserligen i tiden, men det blev lite fler rätt.

Fick tillbaka ett prov i går. Mer ett läxförhör med tänk själv frågor. Utmärkt stod det på det.
Det tackar vi hjärnan för. Jag tackar även hjärnan för att NK provet inte gick åt skogen idag.
 
Dottern fick hämtas från dagis idag. Hon var väldigt lös i magen.
Detta innebar att jag missade skolans fisksoppa som är så himmelskt god.
Var lite sur över det.
Dottern var lös i magen redan i går, men annars vid god vigör. Ingen feber, inte trött och hängig.
Ingenting. Maten åkte inte igenom på 5 minuter  och vi behövde inte byta blöja ovanligt många gånger.
Nåja. Kan vara skönt att få dagen hemma i morgon.

Vart tog våren vägen föresten?
Jag lovar, den kommer på lördag!

Ska vi slå vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0