snö snö snö

Det snöar, granen är klädd, huset är pyntat och det är lilljule i morgon.
Varför har jag då ingen julkänsla alls? I år har jag inte ens försökt att jaga den, jag vet att det inte är någon idé.
Har småfastnat i facebook, men det har ändå blivit saker gjorda. Det har däremot inte blivit speciellt städat, vilket var meningen att det skulle blivit idag. Vi fick besök. Det var mycket trevligare.
I morgon ska jag stiga upp tidigt och åka till city gross. Brukar inte vara något folk så dax. När jag kommer till kassan, det är då folket brukar komma. Jag kan gå ut till min bil med ett leende på läpparna.
Jag har glömt köpa julblommor i år, får bli i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0