Jag skulle ju inte!

Många av mina vänner har varit på mig, men nej, jag skulle inte.
De tjata och jag var envis. Jag hade hur många bra argument som hellst.
Jag skulle inte göra som alla andra. Vad fan är det jag babblar om?
Jo, kära läsare. Facebook.
Jag har svikit alla mina argument, och nu kan jag inte ens komma ihåg dem.
För jag gick med och har nu blivit totalt mainstream.

Igår var det sonens tur att gå lussetåg. I bykyrkan. Det var jättefint och de var duktiga.
Kan väl avslöja att min sons mun inte rörde så väldigt mycket på sig.

Idag kom min julklapp från skolan. Min efterlängtade hemtenta. Jag hade kunnat slå något hårt i huvudet på någon, eller det hade kanske haft bättre effekt om jag gjort det på mig själv. Något hade kanske trillat på plats. Ut kan det inte komma något.

Snön faller och nu har det blivit någon minusgrad så den får nog stanna över natten.
Någon sa att det skulle bli -16 grader på lördag. Vädret på nätet sa lite mildare, men -9 känns det med.
Vi får hoppas på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0