Riktigt sugen

I natt var det inte mycket sovande.
Nehe, så kul var det inte!
Först var det katten som förde ett jä-la liv och tyckte att jag skulle titta på den döda musen på hallmattan.
Både katten och musen åkte ut.
Sen ringde sos alarm. Det hade varit inbrott på mannens jobb.
Sen kom sonen. Han hade misslyckats i sängen.
Jag sa till honom att gå och lägga sig på min sida av sängen, själv gick jag efter ett tag och la mig på soffan.
Där blev jag väckt kl 05.30. Mannen ville läsa tidningen ochtitta på nyhterna innan han gick till jobb.
In till sängen igen, men jag lyckades faktiskt somna om och sova till halv nio.
Riktigt sugen på en hel natts sömn.

Suttit vid datorn en del och kollat upp högskolan jag ska börja på, studentföreningen osv.
Nu är jag riktigt sugen på att börja plugga igen.
Sommarlov- varför det?
Det känns lite surt att jag inte gjorde det här innan jag skaffade barn och familj, men lite festande får det nog bli.
Så osocial kan jag ju inte vara att jag skiter i allt sådant.

Nu har det börjat åska utav bara deb här och eftersom jag sitter på min altan ska jag nog avsluta och gå in innan regnet kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0