Lugn och ro -eller?

Semester. Det hade jag förra veckan.
Denna veckan har jag visserligen semester från jobb, men inte från barn.
Det märktes väldigt väl när jag kom upp till sommarhuset. På vägen dit plockade jag med mig min kompis i halland och hennes två döttrar.
Kom dit vid halvelva tiden på kvällen. Jag fick middag och kaffe och ett väldigt varmt välkomnande av min vänninas föräldrar.
Vi kom i säng kl två på natten. Vaknade vid halv nio och ca halv elva körde vi.

När vi kom fram så var det mina barn + ett barn till som tillhör ett par av våra andra vänner.
Så från barn och manfritt en vecka till 5 barn och 5 vuxna. Kan lugnt säga att jag hade lite smått panik på kvällen.

Nu är det bara jag och mina barn + hallandsborna.
Vi har plockat svamp,blåbär,hallon och varit och badat i sjön.
Barnen springer omkring som galningar och har jätteskoj. Lite gnäll i mellanåt, men det får man väl tåla.

Nu ska vi försöka få barnen i säng och sedan ta det lite lugnt själva, om vi inte slocknar.
Det enda negativa är myggen. Måste köpa myggljus i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0