Annat att göra.

Jag har en miljon saker att göra, men ingen lust.

I går gav jag mig själv ett uppdrag. Var snäll mot dina barn, sa jag till mig själv.
Jag var egentligen helt död, men jag skulle göra något med mina barn.
Sonen har frågat mig 3 dagar i rad varför jag var så arg och sur. Dax att ta mig i kragen och sluta projicera mina egna problem på mina barn.
Det är det fina med att ha börjat läsa psykologi. Jag blir mer medveten om vad jag gör och kan på så sätt arbeta med problemen.
Jag tittade i skafferiet och såg att jag hade en mix med morotskaka. Inte det roligaste, men bättre än att försöka ställa sig och göra en satts bullar när man egentligen är färdig för soffan. Det hade slutat med katastrof.
Det blev bra, och barnen var glada och nöjda och jag kunde ge mig själv en klapp på axeln.

Min vän på båten ringde och berättade att nu hade de ingen båt längre. Nej, den har inte förlist i hamnen.
Rederiet köpte tillbaka den. Den gick ju bara sönder, och min vän och hennes man tröttnade.
Nu kan det bli intressant att se var de hamnar och i vad.
De har/haft lite problem med att bestämma sig, eller att komma överens.

Nu sitter mina små troll och ritar och jag är hur lugn och harmonisk som helst.
Hoppas jag kan hålla mig så resten av dagen.

Min vän i halland har problem. Hon har mögel i sin dusch.
Nu får hon flytta ut från sitt sovrum och in i vardagsrummet om hon ska kunna åtgärda detta.
Jag lider med dig gumman. Kom och bo hos oss ett tag och låt någon händig bror fixa ditt badrum under tiden.

Kommentarer
Postat av: rsing

Åh du e la för go vännen!!

2008-09-18 @ 21:11:51
URL: http://tesslan6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0