mannen överraskar igen.

Nu har min man gjort det igen, fått mig att tappa hakan.
Jag tänkte att jag skulle bli lite kultiverad, så jag lånade första säsongen av desperet housewifes av en klasskompis.
Tänkte att det kommer väl någon  kväll under lovet när mannen går och lägger sig innan mig så att jag kan titta på hemmafruarna.
Igår var det slappt och slött här hemma, så på eftermiddagen tyckte jag att det var min tur att sätta mig vid tv-n.
Jag förklarade för mannen vad det var jag skulle titta på.
Helt plötsligt tyckte han att han också skulle bli kultiverad. Helt otroligt! Vi fick oss några gda skratt tillsammans.
Inte fick jag fortsätta titta när han gick och lagade mat heller. Nu får du pausa så jag kan laga middag sa han bara .
Ja ha.  Vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0