Sonens tur.

Hemma igen efter en helg i sommarhuset.
Kändes inte så jättelustigt att gå och jobba igår efter att varit hemma en och en halv vecka.
Det var jätteskönt i trädgården i går förmiddag innan jag åkte till jobb.
Fick växterna som jag beställt igår, så det blev lite plantering.
Hälften skulle med upp till sommarhuset. Som tur var så var det lökar, så de får ligga i kylen i två veckor.

Så var det sonens tur att bli sjuk.
Ingen feber, men en envis hosta.
Får se om dagis ringer och vill att vi ska hämta honom.
Jag håller alla tummar för att han inte får någon feber och att hostan lägger sig snabbt.
På torsdag ska de ha kalas för alla som fyllt år under terminen på dagis. Det vill han inte missa.
Jag har en tandläkartid i morgon, som jag inte tänker missa.
Mannen får stanna hemma i så fall.
Det kommer inte att bli populärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0