Jag kan om jag vill

Jag fick faktiskt en hel del gjort igår.
Tvättade av dörrar, tog alla golven, tvättade överdragen till soffkuddarna mm.
Det var inte förrän på kvällen jag han byta lite gardiner. Köket och vardagsrummet är klara.
Badrummet fick sig en avputsning också.
I dag är det jobb, och dagis för barnen.
Jag tjatade mig blå i huvudet igår på barnen at de skulle städa sitt rum.
Av någon märklig anledning är det mycket roligare att hjälpa mig med min städning.
Jag vill inte ha hjälp!
Tillslut åkte pappåsen fram, och jag började plocka ner allt som låg på golvet.
Det blev ett väldigt tjutande. Sen blev det städat. Konstigt att det måste gå så långt.
Fortsätter det så här så har de så småningom inga leksaker kvar att behöva städa undan.

Kommentarer
Postat av: josefina ersing

Vad du är duktig!!! Skickar en klapp på axeln!
kram

2008-01-25 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0