Sovdag

Natten som gick sov nog ingen i familjen så väldigt bra.
Båda barnen i sängen och bredvid varandra. Det blev lite slagsmål.
Blev väckt klockan nio med kaffe på sängen. Trodde jag skulle få sova lite längre, men var rätt pigg.
Idag skulle vi fira min svärfar som fyller 60 om ett par dagar. Vi var bjudna på restaurang.
Jag fick stanna hemma med en sjuk dotter. Trist. Hon fick titta på en film, sen tog vi ett bad.
Sen blev det en film till. Lotta på Bråkmakargatan. Jag hatar den filmen. Den är vidrigt dåligt gjord.
Innan Lotta var slut hade både jag och dotten somnat på soffan. Hon sov nog en 3 timmar.
Hoppas det hjälper. Sonen kom hem med mannen framåt kvällen. Nu börjar han bli dålig igen.
Hostar mer och har fått feber igen. Verkar som om skiten bara går runt, runt.
Mannen får stanna hemma med barnen nästa vecka, för jag jobbar natt.
Ska börja jobba halv elva ikväll, jag längtar. Ska bli så skönt att komma hemifrån.
Mannen kom hem och satte sig framför datorn. Han och hans bror hade kommit att prata om något gammalt spel, så det var han ju tvungen att ta en 5 timmars titt på när han kom hem.
Jag tog mig en entimmes break hos en kompis i gårkväll.
Det tycker jag att jag var värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0