Kris!

Vet faktiskt inte hur jag ska överleva de närmaste dagarna.
TV-n är sönder, eller rättare sagt huvudet i parabolen.
Har haft en mardrömsvecka med inlämning av fördjupningsuppgift, studiebesök och seminarie, så när
den veckan nu är slut drabbar detta öde mig. Inte nog med det så har Elias varit hemma sen i tisdags med feber, så någon egentid har det inte blivit. Mannen har börjat dra elen på ovanvåningen i snickeriet. Den ska hyras ut till någon konstnär som håller kurser och annat. Jag kommer inte att se mycket av honom under våren.
Tiden går för fort! jag hinner inte med. Snart fyller Elias 8 och det ska vara kalas och presenter. Jag behöver verklien en storvinst på triss, eller ett svartjobb som ger bra med pengar utan att ta någon tid. jo, jag inser det omöjliga i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0