seg söndag

Det har varit en slappe dag. Vädret var kass, blåste halv storm, ingen sol och småkallt.
Tänkte att det gör inget för jag ska ändå plugga. Jo, men visst, jag har inte pluggat.
Sista uppgiften innan sommaren och jag kan inte komma igång. Hade varit skönt att ha den gjord och kunna känna sig ledig sedan. Får ta tag i det i morgon.
På sen eftermiddag kom solen fram och även vår energi. Mannen gick ut i garaget och fixade färdigt elen och jag grävde upp en växt som hade brett ut sig för mycket, och flyttade en annan.

Har haft ett Tradera anfall. 3 tröjor till Elias, ett par jeans till Alexandra och en Ed Hardy klänning till mig.
Nu måste jag börja träna. Hur bär man sig åt för att få den där riktiga motivationen. Jag kan känna mig jättemotiverad när jag sitter på altanen och dricker kaffe med en cigg i mungipan. Ha ha, det blir man knappast mer vältränad av. Men det är väl tanken som räknas, eller?
Får ta tag i det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0