Snö

Överallt har man kunnat läsa om snökaos i olika delar av landet och vi har inte riktigt förstått.
Visst det har legat lite snö på marken, men inte överdrivet mycket. Det har mest varit kallt.
Nu sitter jag i ett väldigt varmt vardagsrum, för jag har eldat hela dagen. Julbelysningen är tänd, julstjärnorna som jag köpte på Citygross när jag var och handlade frukost kl 9 i morse, står i sina röda krukor och är så fina.
Nu faller snön här med och jag fick nästan gräva fram min bil när jag skulle hämta sonen hos en kompis.
Så länge jag kan sitta här i värmen med julmys är det ok att det vräker ner ute. Jag ser dock inte fram emot att ta mig till skolan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0