en Iris påväg!

Den gravida ringde tidigare idag och sa att vattnet hade gått, men att hon inte hade några värkar.
Hon skulle på kontroll vid tre. Barnmorskan hon pratat med att har det inte hänt något tills på måndag så kommer de att sätta igång henne.
Hon ringde mig igen efter kontrollen, och barnmorskan trodde att det skulle sätta igång ordentligt i kväll eller i natt. Hon hade lite värkar nu, så nu håller vi tummarna att allt går bra.
Jag hade lovat mina barn att de skulle få välja ett plagg var till Iris, det var dax att infria det löftet idag, så det har vi gjort. Det blev nog två var, och ett par saker som jag inte kunde motstå.
Det var svårt att förklara för barnen att det inte var någon ide att köpa dessa jättesöta sockar, de trillar bara av!
Nu hoppas vi bara att det blir en Iris, för det blev nog ganska mycket rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0