Tack för det Nokia

Jag var inte bara riktigt sugen på att börja plugga, jag var oxå sugen på en ny mobil.
Sagt och gjort. Efter att kollat alla möjliga och omöjlig artiklar och tester på nätet bestämde jag mig för en
Nokia 5800.
Allt väl så långt. Åker till närmaste The phonehouse. trevlig säljare och en uttråkad son vid fötterna.
Kommer hem och lyckas med mannens hjälp få i batteri och simkortet (lite lathet från min sida)
Sätter min nya baby på laddning. Efter middagen började jag fingra och pilla lite. Kommer så småningom fram till att jag har inga kontakter. Mitt simkort var fullt av fina telenr till mina vänner och bekanta. Borta. Varför vill de inte visa sig i min nya telefon?
Varför kan det inte bara fungera?!!!!
Hata tekniska prylar. Plug and play, låter bra men funkar sällan.
Jag är arg och besviken och irriterad över att behöva gå tillbaka till affären och spela dum blondin.
Fast jag känner mig ganska blåst just nu. Min ända tröst är att mannen inte heller lyckades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0