Tyskland

Så var det onsdagskväll, snart helg.
När vi var på middag hos våra vänner i lördags fick vi veta att mannen i det huset ska till Tyskland.
Ett styck penisförlängare skall inhandlas. Jag trodde bara han skulle åka runt och se om det fanns några sådana att inhandla, men den var redan utsedd via nätet.
Så i mitt oförstånd tyckte jag att min man kunde ju följa med, som sällskap.
När jag sedan började tänka efter tyckte jag inte att detta var en så bra ide.
De flyger ner till södra delen av Tyskland och ska , om allt går enligt planen köra förlängaren hem.
Tyskland, autobahn, fri fart, oprövad förlängare med massa vrooom i och män i 30+ åldern med fruar och barn hemma. Jag och min stora trut!
I morgon bär det i alla fall av och när de kommer hem vet ingen, och inte heller i vilket skick.

Kommentarer
Postat av: Vännen från Norge

Tror nog de båda hittar hem, helt galna är de inte... (hoppas jag inte i alla fall)

Kommer snart ner, hinner väl träffas lite. Om inte annat så kommer vi med båten snart.

Pyss och kjam!

2008-01-30 @ 23:37:14
URL: http://noteringnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0