Musik

Vad vore mitt liv utan musik?
Svaret är att då hade mina öron inte fått höra något annat än pladder från två barn som älskar att höra sina egna röster, maskinbuller på jobb och en mans pladder om allt oväsentligt som att de har hittat ett sätt att täppa till svarta hål i rymden till att vår ekonomi inte går ihop.
Som tur är så kan jag bara sätta på stereon med en av mina skivor i, och alla försvinner.
Nu har jag köpt två nya skivor som var riktigt bra.
Kelly Clarkson kan rekomenderas för de som gillar den typen av musik.
För oss lite hårdare typer kan jag varmt rekomendera Sebastian Bach.
Mina män är inte förtjusta, men min dotter hoppar och headbangar jättefint.
Det kommer att gå bra för henne. Min son är jag lite orolig över. Han går gärna och sänker volymen.
Jag fattar inte?! Var gick det snett? När han var liten var Twisted sisters det bästa han visste.
Nu är det städning på barnens rum. Var ända gång får jag hota med den förskräckliga svarta sopsäcken.
Jag har hört att det ska vara bra för barn att titta i böcker, och senare i livet eventuellt även läsa en och annan.
Min dotter har inte rigtigt greppat det där. Hon tror att det bara är något som ska rivas ut från bokhyllan.
Sen kan vi blanda det med en låda smålego. Det låter ju så roligt när det trillar på golvet.
Konstigt nog tycker hon inte det låter lika roligt när legobitarna ska tillbaka i backen.
Det tar ju mycket längre tid och borde alltså låta mer. Aj fan , logik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejjen!
Snygg sidan blev :)
Hoppas nu får en bra helg utan alltför mycket stress!
Kram från oss i halland!

2008-01-19 @ 11:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0