30+ kris eller vårkänslor?

Som bekant håller vi på att renovera vårt hus.
Vi har en sommarstuga (hus) som vi oxå fixar på.
Pengar, pengar, varför växer de inte på träd?
Nu går snart leasingen ut på bilen med en restskuld på ex antal tusenlappar.
Då går jag och förälskar mig.
jag vill ha en TRIKE.
jag har hittat min dröm. Den är 3 sittsig.
Det hade varit så häftigt. Tänk dig att köra barnen till dagis på en trike!
Den har en säkerhetsbom där bak. Precis som en vagn i en berg och dalbana.
Jag börjar låta som min 2,5 åriga dotter.
VILL HA!!
Mannens kommentar var typ. Då måste vi röja garaget så vi kan få in två stycken där.
Jag lever på hoppet om en storvinst på något jag inte spelar på.
Kanske skulle börja?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0