Sol och värme.

Idag har det varit en helt underbar dag. Sol,  värme och mors dag.
Jag fick kaffe på sängen, ja, jag är bortskämd med det. Sen fick jag ligga till halv tio.
Vi hade bara ett barn hemma, så det hjälpte nog till.
Mannen fick åka och hämta sonen, men ville att jag skulle göra något annat i så fall. Jag sa att jag tänkte ta hand om tvätten. Jag började faktiskt. Sen ringer mannen och säger att hans föräldrar är på ingående. Som jag sagt tidigare så tycker jag väldigt mycket om mina svärföräldrar, men framförhållning guys- snälla!
Det var bara att släppa tvätten och ta köket istället, för det var värre, vi har haft gäster två kvällar i rad och grillat och haft oss. Det var fika och lite skitsnack. Jag kände att jag inte var så där jättesocial idag. Jag har varit social hela veckan, nu var det nog.
Så med andra ord har det varit en bra helg, med hyfsat väder i goda vänners lag.
När mina svärföräldrar åkt så tog min man fram min baden baden till mig. Där har jag legat hela dag med kaffe, cigg och Tommyland. Underbart. Jag har lyckats bränna mina axlar och lår, och jag kan lova att jag behöver ett bad.

Nu är jag ledig en vecka innan jag börjar jobba, min man är oxå ledig. Det känns konstigt. Vi funderar på att ta barnen till busfabriken i morgon. Jag har faktiskt aldrig varit där. Kan bli roligt.
På torsdag ska jag till Ullared. Jag hoppas att jag kan svänga inom min kompis på vägen upp och få lite kaffe i mig.
Jag ska åka med en klasskompis så jag får väl höra vad hon säger, men hon brukar vara på, så det är nog lugnt.
Jag hoppas att värmen håller i sig, det är så skönt. Jag har dock hört att det ska bli krapp på onsdag redan.
Ge mig en bra sommar-snälla!!

Kommentarer
Postat av: Josefina Ersing

Kaffe fixar vi, absolut!!

Bara hojta till innan ;)

2009-06-02 @ 12:55:39
URL: http://tesslan6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0