Igen

Ett barn sjukt, igen. Jag börjar bli duktigt trött på hostiga barn.
Mannen hostar oxå.
Ja,ja. Inte mycket jag kan göra åt saken, mer än att proppa i honom hostmedicin och varmt honungsvatten.
Han hatar varmt honungsvatten. Det är ju sött, det borde ju barn gilla.
Inte min son, men han ska ju oxå vara kärringen mot strömmen.
Jag, som jag antar många andra måste ju kommentera lördagens tv program.
Själva programmet var det inget fel på. Programledaren skötte sig bra, komikern i pausen var bra, och det var hyfsad underhållning.
Men vad fan har hänt med svenska folket?
Jag vet att man får tycka vad man vill osv, men ibland undrar jag om det är en så vettig ide att låta en hel nation uttrycka vad de tycker, på en och samma gång. Det kan inte mer än bli kaos och konstigheter.
Konstigheterna stod denna kväll en välklädd, äldre manlig sångare för.
Jag har hört talas om män som gillar lammkött, men strutskött?
Jag hittar ingen logik i det alls, så snälla någon, hjälp mig förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0