Snabbis.

Nej, flyg inte iväg i er fantasi nu, så kul är det verkligen inte. Anledning till rubriken är att jag snart ska iväg till kyrkan. Jo ni läste rätt, jag ska till kyrkan. Alexandra ska vara med och sjunga och det är enda anledningen till att jag går dit. Så inlägget får bli en snabbis. Apropå kyrkan så ska inte barnen ha sin julavslutning i kyrkan i år, utan utomhus. Jag hoppas att SMHI inte utfärdar någon fin klass 1 varning till den dagen. Jag behöver egentligen inte bry mig, för jag kommer att sitta vid en varm kakelugn i en stuga i Karlskrona skärgård och plugga och skriva min sista uppgift, men jag lider med alla andra. Mannen flög i taket. Va fan, ska vi urvattna alla trsditioner i det här landet? Jag är böjd att hålla med. Avslutningar och Luciatåg har alltid hållits i kyrkan, varför inte i år? nu ska vi ge oss iväg, så nu avslutar jag. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0