Test

Hittade en app till blogg.se och måste ju testa om det funkar att blogga från mobilen, dessutom med skogsuppkoppling. Jag inser dock att det kommer att ta väldigt mycket längre tid än från datorn, men den är hemma i Skåne.
Jag har slarvat hela sommaren med att uppdatera och tänkte jag skulle skärpa till mig.
Nu i helgen har jag plockat mängder med trattisar. Sara hade en ide om att hon kunde sälja till sina kursare, så vi får väl se.
Idag ligger dimman som ett täcke över hela landskapet och vi väntar på att den ska lyfta så vi kan se de små svamparna. Det droppar från träden som om det hade regnat, vilket det inte har.
Igår hade vi underbart väder. Under den här årstiden är det svårt att sätta på sig rätt mängd kläder och jag misslyckandes kapitalt igår. Jag var geni svettig när jag kom tillbaka efter min första svamptur. Nu måste jag få lite frukost i mig, ha en bra dag! I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0