Tummen ur röven!

Varför kan jag aldrig få tummen ur röven och ta tag i saker i tid?
Nej, varför göra idag vad jag kan göra imorgon, det är väl bättre att stressa ihjäl sig så att man faller död ner när man väl slappnar av? Eller varför inte vara så stressad så att man bara skäller och gnäller på barnen så att det talar om för en vilken jävla bitch deras mamma är? Ok, inte i de ordalagen, men det är enbart för att de inte får säga jävla och inte har lärt sig vad en bitch är.
Problemet är att skolarbetet som man är så stressad över inte blir bra heller.
Elias brukar titta på mig och säga "mamma, du får gå och lägga dig om du vill, vi klarar oss" tack snälla söta barn, men mamma hinner inte.
Nåja, de mest sressiga dagarna är över för denna gång. Har jag lärt mig något. Ja, men det gör jag varje gång allt klumpar ihop sig. Lärdommen är att jag fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0