Städdag.

Jag har fått nmina barn till att städa. Otroligt, men det blir inget lördagsgodis förrän det är städat.
Blir inget då heller, för jag har inget hemma, men det vet inte barnen. Elaka mamma.
Mannen sitter vid datorn och drömmer om uterum och pool med tak. Undrar var han ska hita de pengarna?
Nåja, drömma är ibland roligare än att göra.

Jag var på myskväll med klasskompisar igår kväll. Vi var hos Sofie och hon bjöd på jättegod middag och det blev en massa bubbel. När mannen messade och undrade när jag skulle komma hem var klockan kvart i tolv.

När jag körde till skolan i torsdags kändes det inte bra i ryggen att köra, så jag var lite nervös när jag skulle köra hem till Sofie, men det var inga problem.
På morgonen hade jag varit nere på kiropraktorkliniken i Helsingborg. Nu har jag fått en remiss till röntgen och där har de tydligen någon sorts drop in, så på måndag ska jag dit. Sen skulle de göra en annan sorts röntgen med, som kolla muskulaturen och nerverna. Känns bra att få ryggen ordentligt utredd och se vad det här är och vad som kan göras.
Lördag idag och solen skiner. det är nästan så att man får lite vårkänslor. I alla all tills man sticker näsan utanför dörren, för som vanligt så blåser det halv storm. Nä, nu får jag väl sätta igång och göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0