Liten sötnos.

Igår fick jag passa bästa vännens lilla dotter.
Det gick jättebra tills lillflisan blev trött.
Mamma lyckades smita iväg utan att lillan märkte det och hon åt duktigt och var glad och possitiv.
Hon fick dessutom smaka popcorn för första gången. Först var hon lite skeptisk, men sen kom hon på att det här var jättegott. Så hon och Alexandra satt och matade varandra med popcorn under melodifestivalen.
Sen blev hon trött. Det var inte lika roligt efter att Alexandra hade gått och lagt sig.
Nåja, hennes mamma fick vara på fest till halv elva i alla fall.
Trodde inte det skulle vara så stor skillnad på mina och andras barn, men jag har inte lärt mig Iris ljudkoder ännu.

Jag är helt nöjd med andra chansen uttagningen. Undra hur långt Sara Varga kan gå med sin låt?
Jag tycker inte vi bör skicka den till Tyskland, men jag hoppas den kommer högt.

Mannen satte ihop soffan som han och en kompis var och hämtade igår. En vit Ikea kökssoffa/dagbädd.
Kompisen fick inte plats med den efter flytten, så nu är den min.
Nu ska han köra dottern till en kompis och sedan ska han ut till Tånga. jag ska hämta sonen vid 12 tiden.
Ett par timmars lugn och ro, som jag ska använda till att skriva en kompletering.
Kanske man skulle ge sig ut i det vackra vädret sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0