Trasig.

Naprapaten jag har varit hos två gånger med min rygg tror att det är en disk som börjat gå sönder.
Det ville jag inte höra. Det är tredje gången min rygg pajjar på ca 7 månader. Det är inte bra.
Jag får alltså krypa till korset, eller snarare till gymet och börja bygga upp mina ryggmuskler igen.
Det blir dyrt, men jag har inte lust att åka på ett diskbråck.

nu får jag byta ämne. Börjar bli tjatigt.
På min utbildning får vi ständigt höra hur mycket makt vi kommer att ha över våra klienter och det tjatas om etik och moral. Hade varit intressant att se hur en man som Khadaffi hade reagerat på dessa föreläsningar.
Hur kan man vara så maktgalen att man låter stridsflyg bomba sitt eget folk för att de inte är nöjda.
Han måste verkligen vara rädd nu, och då är frågan varför? Vad har han hittat på, eller är han bara rädd att förlora sitt lyxliv?
Det enda smarta som Strindberg någonsin sa var Det är synd om människorna, eller nått liknande och jag är böjd att hålla med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0