Prickar.

Jo då, Alexandra har fått vattenkoppor. Jag såg för mitt inre hur kompleteringsuppgifterna växte till ett berg på mitt skrivbord, men det verkar som om vi kan klara det med lite puzzlande och hjälp av grannen.
Problemet är bara att jag verkligen inte får någonting gjort med henne hemma. Mamma ditt och mamma datt och mamma sitt i köket med mig, mamma du ska måla med mig osv. Se om jag kan slå sönder någon spargris och få ihop till en ny film till henne. Ibland önskar jag att jag var lite mindre laglig, fast det nog snarare handlar om lathet.
Har ett grupparbete som vi ska ha seminarie på på torsdag, det känns lite kämpigt att få in just nu, men det får gå.
Jag är bara glad att hon fått det nu när hon är så liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0