Dagis.

Ja idag skulle Alexandra tillbaka till dagis efter sina vattenkoppor.
Tji fick vi. Vi fick en magsjuk dotter sent i går kväll i stället.
jag begriper inte hur hon har lyckats bli sjuk, hon har ju knappt varit utanför
dörren på en vecka.
Nu hoppas vi bara att inte restsn av familjen åker på det.
Hon spydde 2 gånger, sen sov hon hela natten och verkar hur pigg och glad som helst, men hon vill inte äta så jag är lite orolig. Jag har inte tid med detta.
Jag har inte tid med min rygg heller. I morgon måste jag ta mig till skolan på något sätt, har inte tid att missa mer nu.
Jag hoppas att alla är friska till torsdag när Andreas är ledig, så vi kan göra något kul med barnen.
Nu skajag göra mig i ordning för snart kommer bästa Sara-johanna och hämtar mig för att köra mig till ryggakuten. Kan de inte bara få min rygg att hoppa rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0