Mingel?

Alla som känner mig väl vet att jag är inte världens mest sociala människa.
Jag gillar inte att gå på fester och tillställningar där jag inte känner människorna.
Men nu måste jag nog säga att jag blivit supersocial.
Jag bloggar, facebookar och twittrar, då är man väl social, eller? Dessutom känner jag inte de som läser mina twittrande inlägg och kanske inte alla som läser min blogg heller. Så, jag minglar i de sociala medierna och får ingen ångest alls. Fast jag undrar om det ger så där värst mycket träning inför när jag måste vara social IRL.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu läser jag din blogg, ska bli en trogen läsare numera ;)

Ses i skolan imorgon!

Kram :)

2011-04-07 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0