Vet inte....

Nä, jag vet inte vad jag ska tycka om den nya kursen eller vår föreläsare. Hon kan nog sin sak, men verkar lite ostrukturerad och virrig.
Nåja, det blir nog bra, men just nu känns allt bara tungt.
Har en lägenhet i Lund jag måste hinna med oxå.
I dag fick vi ut vilka HVB hem det är vi har möjlighet att besöka och gissa om jag är glad att jag har bil och körkort. Ljungaskog utanför Örkelljunga, Eslöv, Perstorp,Rönneholms slott, Malmö. Lycka till utan bil!
Vi hoppas kunna få ihop ungefär samma grupp som vi hade i vårdutredningen och har siktet inställt på ljungaskog, fast jag hade kunnat tänka mig Malins minne på Rönneholms slott oxå. Kan bli intressant. Sen ska det skrivas och redovisas, och det redan onsdag nästa vecka. Studiebesöket är på måndag. Tack, vi är inte stressadenog som det är, eller? Dessutom är det tillbaka till att omyndigförklara vuxna människor genom att göra allt obligatoriskt med närvarolistor och kontroller. Tycker det är idioti!
Nu hoppas jag bara att jag kan bli av med den här jävla förkylningen och hostan som gör att jag inte kan sova på nätterna. hade gärna blivit av med febern oxå så man kan känna sig som en människa igen, jag har verkligen inte tid med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0