Håll alla tummar!

Fick faktiskt sova hyffsat i natt. Det var så skönt efter 3 nätter med nästan ingen sömn alls.
Gårdagen bestod i att både jag och min man låg på soffan, hela dagen. Han åkte i väg till apoteket för att fixa ögondroppar, men annars låg vi pall.
Kan säga att min icke befintliga energi har fått mig att känna mig något stressad. Det är ju för fasiken julskyltning mm nästa helg! Huset ser ut som ett bombnedslag och hur den kommande tentan kommer att gå vill jag inte ens tänka på. Hur ska jag hinna? Har en rättegångsrapport som ska skrivas med.
I dag är jag smått rastlös eftersom jag mår lite bättre. Ska försöka att ta det lugnt ändå så jag inte får ett bakslag på det här nu. Ska försöka få iväg mannen till läkaren i morgon, hoppas han oxå får antibiotika, så vi blir av med rundgången i huset här. Ryggen har rättat till sig, så jag försöker att röra lite på mig, så att den inte blir sämmre igen. Fan inte lätt det här.
Nåja, någon gång måste det ju ta slut, och det får gärna vara i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0