energi=0

Min energinivå ligger i botten. Orkar ingenting! Plockade ur och in i disknaskinen i går efter skolan och var helt slut efter detta. Bra jobbat.
Läkaren hittar inget. Blodprovet visade inget.
Naprapaten som ska fixa min rygg vill egentligen inte eftersom jag har en infektion i kroppen. Jag kommer endå att få avbeställa tiden eftersom jag fått feber igen. Orkade verkligen inte gå till skolan idag efter att ha hostat mig igenom hela natten. Hostan har hållt i sig hela dagen, så jag har väl en trevlig natt att se fram emot.
Frågan är om jag ska terra min läkare igen i morgon, eller om jag bara ska låte det vara och hoppas att det ska gå över av sig självt,vilket det ju inte har gjort på ca 5 veckor. Fick kortisonnässpray när jag var där i tisdags, för att få ut skiten ur mina bihålor. Det skulle ta ett par dagar, men jag känner ingen skillnad. Det knakar lika mycket när jag snyter mig. Jag hade verkligen hoppats att det skulle hjälpa så locket för öronen släppte, jag hör ingenting om vad som händer runt omkring mig.
Dottern frågade om jag hade knäck i lurarna häromdagen när jag sagt va? för femte gången. Ja, det har jag!
Nej, seriöst. Låt mig bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0